sesiapa yang berusaha pasti akan berjaya

Tuesday 25 February 2014

Hidayah Milik Allah !

SubhanaAllah,AllahuAkhbar,Alhamdulillah.. ak brsyukur ya Allah diatas pemberian hidayah-Mu, Smoga ak sntiasa beristiqamah dlm mlksanakn ibadahMu.. Melakukan kbaikan dan mncegah kmungkran dimuka bumi ini.. Aku yakin bhawa penghijrahanku ini krna ketaatanku kpdaMu Kau kuatkn dn teguhknlah Imanku tatkala diuji yaAllah Ujian dunia mgkin berat bgiku YaAllah !kau peringankanlah.. Ya Allah jika ak jauh dri AgamaMu,kau dekatknlah.. jika Aku jatuh,kau bangkitkanlah.. Ya Allah,kau kuatknlah perasaan cintaku kpdaMu dan Rasulullah.. Aku khuwatir jika ak melebihkn cinta manusia drpda mncintaiMu.. Kau jauhilah aku drpd menerima tipu daya syaitan y dpat mnyesatkn ak nt..Nauzubillah.. Kau jauhknlah daku dari jatuh kelembah kemaksiatan.. Aku yakin apabila kita mncintai Allah,cinta manusia akn diredhaiNya..amin

No comments:

Post a Comment