sesiapa yang berusaha pasti akan berjaya

Thursday 22 March 2012

YA RABB!!Berikanlah aku kekuatan!!

YA Allah kau berikanlah aku kekuatan,ketabahan,kecekalan,kesabaran dalam menempuh ujianMu.Sesungguhnya aku hamba yang begitu lemah untuk tempuhinya,engkaulah yg maha mengetahui.. anugerahilah aku tubuh badan yg sihat,fikiran yg cerdas dan tidak mudah berputus asa dari RahmatMu!!Ya RABB!!kau ampunilah segala kekilafan hambamu!!aku sering alpa..kau jauhilah aku dr kesedihan,keresahan.kau berikanlah aku kekuatan dlm menimba ilmuMu.Ya Allah,ku akui bahawa dgn mengingatiMu jiwaku menjadi lbh tenang dan mencintai ALLAH lebih utama.Kau bukalah hatiku,mindaku,mataku untuk menerima segala ilmu yang ku pelajari.kau berkatilah ilmu yang kupelajari selama ini.kau kuatkanlah ingatanku agar ku dapat mengingati apa yg telah ku pelajari.Sesungguhnya,engkau maha pemberi dan maha mengetahui.amin ya rabb!!

No comments:

Post a Comment